خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ۱۰ فیلم ترسناک روانشناختی که طرفداران ژانر وحشت حتما باید ببینند

۱۰ فیلم ترسناک روانشناختی که طرفداران ژانر وحشت حتما باید ببینند

۱۰ فیلم ترسناک روانشناختی که طرفداران ژانر وحشت حتما باید ببینند

۱- Flatliners

اولین فیلمی که در این مفاله معرفی می کنیم فیلم ترسناک Flatliners است که در سال ۲۰۱۷ در سینماها اکران شد و داستان گروهی از دانشجویان پزشکی را بیان می کند که می خواهند ببیند پس از مرگ چه اتفاقی پیش می آید.بنابراین همه آنها به نوبت قلب هایشان را از کار می اندازند و بار دیگر آن را به تپش وا میدارند. مثل بقیه فیلم های مشابه، شخصیت های فیلم Flatliners نیز هر یک قصه پیچیده شخصی خودشان را دارند که سعی می کنند از همدیگر قایم کنند.

۲- Jacob’s Ladder

دومین فیلم سینمایی که معرفی می شود فیلم ترسناک Jacob’s Ladder است .این فیلم در سال ۱۹۹۰ اکران شده که داستان یک کارمند پست به نام جیکوب سینگر است که تلاش می کند مشکلات روحی و روانی گذشته اش را پنهان کند. این فیلم به مسائلی مثل گمراه کردن می پردازد، با توهمات و فلش بک هایی که در فیلم انباشته شده اند.

عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت مطلب مرتبط عدد فرشته 1403در فراوانی، عشق و موفقیت

۳- Ghost Stories

Ghost Stories سومین فیلم است که در سال ۲۰۱۷ اکران شد و بازیگرانی مانند اندی نایمن و مارتین فریمن در آن نقش ایفا می کردند. قصه این فیلم ترسناک داستان استادی شکاک به نام فیلیپ گودمن می باشد که مامور شده یک پرونده ماوراء الطبیعه را حل و فصل کند که در انجام این کار موفق نمی گردد. موقع تماشای این فیلم برای جامپ اسکر و ترس های شدید خود را آماده کنید

۴- The Lighthouse

فیلم The Lighthouse فیلمی می باشد که شدیدا نیاز به کار کشیدن از مغز دارد. قصه فیلم در باره دو کارگر یک فانوس دریایی در قرن نوزدهم انگلیس است که در طول مدت زیادی داخل فانوس دریایی زندگی و تلاش می کنند سلامت عقلی و فکری خود را حفظ کنند.

فیلم به صورت سیاه و سفید گرفته شده که شیوه فیلم های ترسناک کلاسیک را بازسازی می کند،

۵- Session 9

Session 9 فیلم دیگری که محصول سال ۲۰۰۱ است و درباره تیم نظافتیاست که وظبفه بعدی شان تمیز کردن یک بیمارستان روانی متروکه است. Session 9 موجب این می شود که مخاطب اسرار درون فیلم را کشف کند و ترس را برای دیدن ادامه داستان تجربه کند.

۶- The Killing Of A Sacred Deer

فیلمی که در آن نیکول کیدمن و کالین فارل، نقش ایفا می کنند که محصول سال ۲۰۱۷ است که از یک نمایشنامه باستانی یونانی اقتباس شده است. این فیلم را استودیو A24 تولید کرده است.داستان فیلم راجع به جراحی به نام دکتر استیون مورفی است که زندگی خوشی دارد تا اینکه با یک نوجوان به نام مارتین آشنا شده و سعی می کند او را تحت سرپرستی بگیرد.

۷- The Shining

فیلم معروف استنلی کوبریک در ژانر وحشت در مورد جک تورنس با بازی جک نیکلسون است که همراه با همسر و پسرش به یک هتل دورافتاده می روند تا در آنجا سرایدار شود.، خانواده او در هتل تنها هستند...تماشای فیلم مشهور کارگردان بزرگ سینما را از دست ندهید

۸- Hereditary

فیلم Hereditary فیلمی ساخته آری آستر بوده داستان فیلم از این قرار است که وقتی مادربزرگ یک خانواده داغدار فوت می کند، دخترش میراث ترسناک او را که به جای مانده کشف می کند... فیلم به طور عادی شروع شده اما به تدریج تنش های فیلم خود را نشان می دهد .این فیلم شما را به طور کامل درگیر می کند.

۹- American Psycho

فیلم American Psycho که بر اساس رمانی از برنت ایستون الیس است و فیلم ترسناک معروفی است. کریستین بیل در این فیلم در نقش یک قاتل سریالی بازی می کند.

۱۰- Get Out

فیلم در سال ۲۰۱۷ اکران شد و جوردن پیل کارگردان آن است. بازیگر اصلی فیلم دانیل کالویا در نقش کریس بازی می کند که مردی سیاهپوست است. در این اثر کارگردان لحظاتی ترسناک را برای مخاطب می آفریند. فیلم به موضوع نژاد پرستی هم اشاره می کند

منبع/روزیاتو


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده